जोन डब्लु वार्डनर - आजभोलि शिक्षा अप्रभावकारी छ । हामीले केटाकेटीलाई आफैँ फूल रोप्न सिकाउनुभन्दा तयारी फूल काटेर दिइरहेका छौँ । रोगर लिविन - मान्छे यदि गरिब घर मा जन्मिन्छ भने त्यो मान्छे को दोष होइन, यदि मान्छे गरिब भएर मर्छ भने त्यो चाही मान्छे को दोष हो!!!

Sunday, September 12, 2010

धरानमा विमानस्थलको आवश्यकता र सम्भावना

-गगन नेपाली 'शहरी बाताबरणमा रमाउदै रहेता पनि हामी समस्त धराने अझ पनि कैयन अभावबिच बाची रहेका छौ सडक यातायातमा हामीलाई धेरै सुबिधा छ तर हवाई यातायातमा हाम्रो पहुच भएता पनि यात्रा सहज र झन्झट रहित भने छैन ्र उडान भर्नबिराटनगरसम्मको अनिबार्ययात्रा तय गर्न हाम्रो बाध्यता बनेको छ बिराटनगरको यात्रामा गर्मियाममा चर्क गर्मि खेप्नु पर्न र जाडोको समयमा उडान नै न होला कि भन्ने पिर अझ मुलुकमा मौलाएको सडक बन्द संस्कृतिले बिमानस्थल पुगेर उडान भर्ना पाइन्छ पाइन्दैन भन्ने नै ठुलो चिर्ता ्र धरानमा एउटा आन्तरिक बिमानस्थल नहुनुको पीडा अनि असहजता हामी सारा धराने हरुले व्यहोरी रहेका छौ ्र हवाई यात्रा गर्दा कहिले चाही हाम्रो धरानमा बिमानस्थल बर्ला अनि सहज यात्रा गरौला भन्ने कल्पना अनि चिया गफ बाहेक अरु केहि पनि गर्नसकी रहेका छैनौ ्र धरान बिमानस्थलकरिबन २०५०२०५५ साल तिर धरानबाटनै पहाडी इलाकामा उडान भर्नाको निमित्त हेलिर्याडको निर्माण गरि केहि समय उडान गरिएको थियो तर अचानक यो सुबिधा धेरै समय अघि नै बन्द भइ सकेको छ ्र केहि अध्ययन अनुसार धरानबाट उडान भर्दा काठमाण्डौ र पहाडी क्षेत्रको दुरी बिराटनगर विमानस्थलको तुलनामा केहि कम हुन आउछ जलसे इन्धन तथा समयको बचत र लागतमा पनि केहि कटौती गर्नसकिन्छ अध्रुरुयन अनुसार बिराटनगर विमानस्थलको उपयोग गर्न प्राय यात्रु धरानबाट नै हुन्छन ्र धरानमा नै बिमानस्थल हुने हो भने सबै धरानेले सहज रुपमा उडान भर्नपाउछन् यहाँ मौसम प्राय सफा रहने भएकोले जुनसुकै समयमा पनि सहज रुपमा उडान भर्नसकिन्छ ्र पुर्वी पहाडी क्षेत्रको प्रवेशर्वारको रुपमा रहेको धरानमा बिमानस्थल निर्माण गर्न हो भने यी क्षेत्रहरुको पर्यन प्रवर्दधन तथा बिकासमा ठुलो टेवा पुर्याउन सकिन्छ ्र विकास निर्माणप्रतिको धरानेहरूको प्रतिबद्धता अनि सहभिगतालाई हेर्न हो भने धेरै सहजताको साथ धरानमा बिमानस्थल निर्माण गर्नसकिन्छ ्र विमानस्थलबाट पुग्ने फाइदा धरानमा बिमानस्थल बनाएर नियमित रुपमा काठमाण्डौ तथा पहाडी क्षेत्रमा यात्रा गर्न र्थानीयलाई सहज हवाई सुबिधा प्रदान गर्नसकिन्छ ्र धरान पुर्वान्चलको पहाडी क्षेत्रको लागि प्रवेशर्वार हो यहाँ बिमानस्थल निर्माण गर्न हो भने पुर्वान्चलको पहाडी क्षेत्रमा पर्यनको बिकास गर्नसकिन्छ जस्तो यस क्षेत्रमा रहेका ऐतिहासिक विजयपुर डाडा धरानमा रहेका धार्मिकस्थल मनोरम भेडेटार गुफापोखरी पदयात्रा राजारानी ग्रामिण परिवेश एसियाकै सबैभर्दा दोश्रो ठुलो रुख डाडा बजार पुर्वान्चलका १६ जिर्ला दृर्यावलोकन गर्नमिल्ने ध्वजे डाडा तमोरकोशी जलयात्रा चरा अवलोकनको लागि प्रर्यात कोशी टप्पु बन्यजन्तु आरक्षण पितृ श्राद्धको लागि पवित्र बिष्णुपादुकालाइ पर्यकीय क्षेत्रको रुपमा विकास गर्नसकिन्छ ्र यस बिमानस्थलबाट धरानमा पर्यकको चहल पहल बढी सबै क्षेत्रले फाइदा लिन सक्छन ्र बिपी कोइराला र्वास्थ्य बिज्ञान प्रतिर्ठानबाट पनि बिरामीहरुलाई अति समबेदनशिल आकस्मिक उपचारको लागि काठमाण्डौ सहज रुपमा लैजान सकिन्छ ्र धरानमा प्रकाशित पत्रपत्रिका सहजरुपमा देशर्यापी रुपमा वितरण गर्नसकिन्छ ्र र्थानीय होटेलहरुको विकास गरेर पर्यकीय खपतको निमित्त हस्तकलाका सामगि्र उर्पादन संस्कृतिक जमघट तथा उत्सव मुर्चङ्गा बिनायो ढोल र्यार्टा जर्ता परम्परागत बाजाको व्यवसायिक उर्पादन तात्य बिकि्र वितरण र्थानीय जातीय भेषभुसा तथा संस्कृतिको प्रदर्श गरेर आर्थिक कारोबार बढाउन सकिन्छ ्र यसले प्रतक्ष्य तथा अप्रत्यक्ष्य रुपमा धेरैलाई रोजगार प्रदन गर्नसक्छ ्र यसरि बिमानस्थलबाट होटेल यातायात पर्यन पत्रकारिता मनोरंजन कला खेलकुद शिक्षा जर्ता सबै क्षेत्र तथा सामान्य नागरिक सबैले यसबाट फाइदा पाउन सक्छन ्र बिमानस्थल निर्माण प्रयास२०५०२०५५ साल तिर सरकारले धरान रंगशाला देखि केहि तल खुलाचौरमा नियमित हवाई उडान संचालन गरेर धरानमा हवाई यातायातको शुरुवात भएको थियो ्र केहि समय अघि धरान१७ रेल्वे स्थित खुला सरकारी जर्गामा यति एयलाइन्सले बिमानस्थल प्रर्ताव गरेको थियो र निर्माण सहजताको लागि त्यहाँ पर्न केहि व्यक्तिगत जर्गा पनि एयरलाइन्सले आफ्नो नाममा साविक भर्दा निकै सस्तो दरभाउमा खरिद गरेको थियो ्र निर्माण कार्या चासो देखाउदै सहयोग तथा धरान बिकासको लागि र्थानीय जनताले पनि साबिक भर्दा निकै सस्तो मुल्यमा जर्गा उपलब्ध गराएका थिए ्र त्यसपछि विभिन्न सरकारी नीति नियम कार्यििध निर्ण भन्दै यो काम त्यतिकै अलमलमा परेको छ कहिँ कतै बाट पनि बिमानस्थल निर्माणको प्रयास भएको छैन र्थानीयहरु यसको बहसमा लागि रहेका छन् र निर्माण प्रर्ताव गर्न यति एयरलाइन्सलाई समय समयमा घचघर्याइ रहेका छन् र पनि कहिँ कतै बाट ठोस पहल र निर्ण हुन सकेको छैन ्र कसरि बनाउन सकिन्छ बिमानस्थलधरान घर्टाघर रंगशालाको घेराबार तथा मूलर्वार निर्माण यलम्बर पार्क बि्रटिश गोर्खा स्मृति पार्क भूकम्प स्मृति पार्क यी सबैको निर्माणमा बिदेशमा रहेका धरानेहरुको सहयोग रहेको छ उनीहरुको आर्थिक सहयोग अनि र्थानियबासिहरुको जान सहभागितामा यसको निर्माण तथा संचालन भइ रहेको छ ्र अब बिमानस्थल जस्तो उर्पादक क्षेत्र जसले धरानमा आर्थिक कि्रयाशीलता कायम राख्न महत्वपुर्णभूमिका निभाउने क्षेत्रमा लगानी गर्नउनीहरुलाई आग्रह गर्नसकिन्छ लगानीको लागि बाताबरण बनाउन सकिन्छ ्र बिमानस्थलबाट प्रत्यक्ष्य फाइदा लिन सक्ने होटेल व्यवशायी यातायात व्यवसायी पर्यन व्यवसायीले यसको निर्माणको निमित्त क्षमता अनुसार लगानी गर्नसक्दछन र्थानीय उरुरुयमी लगानीकर्ताले पनि यसमा आफ्नो सहभागिता जनाउन सक्छन सरकारले पनि धरानको बिकासको निमित्त कुल लागतको केहि अंश लगानी गर्नसक्दछ ्र बिमानस्थलमा ग्राउण्ड र्याण्डिलंग लागत बिमानस्थल शुल्क पार्किंग शुल्क चमेना गृह तथा र्यापार गृहको नियमित भाडा जर्ता आर्दानी बाट लगानीकर्ताहरुलाई नियमित लाभांश दिन सकिन्छ ्र बिमानस्थल निर्माण पछि आउने आर्थिक बिकासमा विभिन्न नव लगानीको क्षेत्रमा र्यापार व्यवसाय गरेर सबैले फाइदा लिन सक्छन ्रबिमानस्थल निर्माणको निमित्त सर्व्रथम यसको सर्भाव्यता अध्ययन गर्नपर्छ

1 comment:

  1. म श्री एडम्स केविन, Aiico बीमा ऋण ऋण कम्पनी को एक प्रतिनिधि हुँ तपाईं व्यापार लागि व्यक्तिगत ऋण आवश्यक छ? तुरुन्तै आफ्नो ऋण स्थानान्तरण दस्तावेज संग अगाडी बढन adams.credi@gmail.com: हामी तपाईं इच्छुक हुनुहुन्छ भने यो इमेल मा हामीलाई सम्पर्क, 3% ब्याज दर मा ऋण दिन

    ReplyDelete